1 mei 2021
min. leestijd

INTERVISIE The Retail Roadtrip

Een dag vol actuele trends, relevante ontwikkelingen en nieuwe inzichten in de retail om jezelf te ontwikkelen en jouw bedrijf te laten groeien.

Dit keer de ROADTRIP editie inclusief een speeddate-drive-thru!

Jouw retailupdate | Veilig én corona-proof
Ondanks dat het niet mogelijk is om in groten getale bij elkaar te komen, hebben we toch een oplossing gevonden. Namelijk, de Retail Roadtrip. Een interactieve en inspirerende tour met je eigen auto. Onderweg delen diverse sprekers hun visie en kansen die zij zien. Vanuit je eigen auto inzoomen op de laatste trends, praktijkvoorbeelden, nieuwe inzichten én sparren met branchegenoten.

Diverse retailtoppers, vanuit formules die momenteel succesvol inspelen op veranderende consumentenbehoeften, delen de gemaakte keuzes achter hun best-practices. En wáárom die keuzes zijn gemaakt. We zoomen in op DHZ, food, out-of-home, maar ook inspirerende voorbeelden van buiten de branche én online.

Onderweg kom je langs de mooiste plekjes, maar nog belangrijker je luistert naar ‘Focusplaza Retail Radio’. Je hoort diverse sprekers die hun visie delen en de kansen die zij zien, o.a. Frits van Eerd (CEO JUMBO), Erik-Jan Mares (CEO Zeeman), Renée Bijvoets (Sustainability Specialist Lidl Nederland), Gijs van Schoot (VP Global Sales Too Good to Go) en nog vele anderen…

Lees meer op: www.intervisietheretailroadtrip.nl

Meer berichten