FieldFocus Business

Account-, category- , sales- en andere managers van retailers en fabrikanten uit de DHZ-sector zijn van harte welkom bij de FieldFocus Business ledengroep. Wie zegt er nu nee tegen de unieke kans om met elkaar inspiratie op te doen bij uiteenlopende formules en om met collega’s kennis te delen over de snelveranderende marktontwikkelingen?

Jij zegt toch geen nee tegen klussen aan je kennis? Ben je geïnteresseerd en wil je kennis maken? Vul dan het terugbelverzoek in en wij nemen snel contact met je op.

Kennis maken?

Testimonials

‘FieldFocus Business is voor mij een interessant platform. Door de presentaties, bedrijfsbezoeken en de waardevolle gesprekken met de leden van deze mooie groep word ik telkens weer geïnspireerd over de continue veranderende (online) retail wereld!
– Arjan Beringer, Verkoopleider Retail, Koninklijke Van Wijhe Verf

‘Van een FieldFocus Business dag kom ik altijd vol energie terug: het biedt een unieke combinatie van inspirerende sprekers, winkelbezoeken op basis van actuele thema’s, waardevolle discussies over brancheontwikkelingen en bovenal een fantastische groep mensen.’
– Veronique Kessels, Key Accountmanager Brabantia Netherlands BV

‘Elke Focusplaza dag betekent een uitzien voor mij,  samen met ”onze groep” geweldige branchgenoten kijken, beleven, leren en discussieren over relevante thema’s. Maar vooral geïnspireerd worden. En daarna boordevol ideeën weer aan de slag gaan.’
– Joost Huisman, ondernemer, KlusWijs Alblasserdam

Bel me terug over FieldFocus Business

 


Meer informatie over FieldFocus Business

We creëeren de basis voor inspiratie, diepgang en actualiteit door ‘op locatie’ professionele informatie te krijgen en dit in de retailwereld te bekijken. We doen kennis op van onder andere retail- en category management binnen de gevestigde retailformules en geven invulling hieraan via accountmanagement en trademarketing. Aan de hand van gerichte winkelbezoeken toetsen we deze onderwerpen op hun herkenbaarheid op de winkelvloer. Elke bijeenkomst start met een theoretische inleiding op het dagthema. Via groepsopdrachten maken we tijdens het winkelbezoek een vertaalslag naar de praktische (on)mogelijkheden op de winkelvloer.

Na het bezoek presenteert elke groep zijn bevindingen en volgt een interactieve discussie. Het FieldFocus Business lidmaatschap is een unieke kans om contacten te leggen, te luisteren, te discussiëren, ervaringen uit te wisselen en inspiratie op te doen met andere talentvolle managers in de dhz-branche. FieldFocus Business draagt tenslotte bij aan jouw succes als mens en manager en heeft toegevoegde waarde voor jouw bedrijf.

FieldFocus Business-leden hebben toegang tot het besloten dashboard van de website, waar zij de beschikking hebben over actuele informatie over de reisprogramma’s, fotoreportages, medeleden, brancheinformatie en nog veel meer. Daarnaast kun je deelnemen aan de jaarlijkse INTERVISIE, waarbij alle leden van Focusplaza elkaar ontmoeten op een waardevolle netwerkdag.

Bel me terug over FieldFocus Business
Raad van advies
Joost Huisman
KlusWijs Huisman
Ondernemer
Judith Nijk
GfK Retail and Technology Benelux BV
Key account manager
Arjan Beringer
Wijzonol Bouwverven BV
Verkoopleider retail