23 november 2023

Trema Foodnetwerk

Niet alleen een kwestie van kleur

Diversiteit en inclusiviteit zijn thema’s die hoog op de agenda staan bij veel bedrijven. Een belangrijke aanleiding hiervoor zijn de gebeurtenissen omtrent de dood van George Floyd in 2021 en de daaruit voortgevloeide Black Lives Matter beweging. Het personeelstekort dat op allerlei vlakken ontstaat in het bedrijfsleven vraagt ook om een meer diverse en inclusieve kijk op de arbeidsmarkt. En als marketeer kun je je doelgroep niet meer zo makkelijk in hokjes plaatsen als je beseft dat slechts 52% van Gen-Z zichzelf als heteroseksueel identificeert. 48% voelt zich meer thuis bij termen als fluïde, panseksueel en queer.

Maar het creëren van inclusieve teams en content kent in de praktijk nogal wat uitdagingen. Vandaag krijg je gegarandeerd nieuwe inzichten aangereikt om de next step met dit thema te zetten. In de middag staat je persoonlijke ontwikkeling centraal. Als enige marketingnetwerk in foodservice biedt Trema Foodnetwerk naast vak gerelateerde verdieping en verbinding ook sessies voor jouw persoonlijke ontwikkeling aan. Hierdoor kun jij als professional én als mens stappen zetten om het verschil te (blijven) maken.


Meer weten over Trema Foodnetwerk? -> Klik hier