English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  FormuleFocus Jan Linders

Zó verbeter je je samenwerking met Jan Linders

Kennis van een retailer krijgen en zicht hebben op actuele keuzes,
zijn cruciaal voor een renderende business.

Als je begrijpt welke koers Jan Linders gaat varen en waarom, dan kan jij daarop anticiperen en je business laten groeien. Je krijgt 6 december zicht op relevante ontwikkelingen én de do’s en don’ts in het zakendoen met Jan Linders. Je hoort hoe jij als fabrikant of leverancier zo optimaal mogelijk deel uit kan maken van de groei van Jan Linders, zodat je jouw aanbod daar beter op kunt afstemmen. En wat wordt er van jou als fabrikant/leverancier verwacht om partner-in-business te worden, te blijven en om samen te groeien?

Samen met het management van Jan Linders:
Je hoort gedurende de dag alles over de actuele uitdagingen, de doelstellingen én de inkoopprocessen van Jan Linders van Chantal de Rijk (Commercieel Directeur), Roel van der Zande (Unit Manager Vers), Richard Versleijen (Unitmanager Food, Non-Food), Ruth Linders (Format Manager) en Gineke Wilms (Manager Marketing & Communicatie).

Chantal de Rijk, Richard Versleijen, Ruth Linders, Gineke Wilms, Roel van der Zande


Oud-deelnemers over de FormuleFocus:
"De retailer vertelde in alle openheid welke ambities zij hebben voor de toekomst en welke rol ik als fabrikant daar in kan spelen. En hoe we samen het rendement van mijn productgroep kunnen vergroten."

"Ik heb een hoop ins en outs gehoord en het is fijn en leerzaam om eens met anderen te sparren dan met mijn eigen collega’s."

"Waardevolle informatie wordt gedeeld, die je anders niet zou krijgen en je ontmoet mensen die je anders niet zou ontmoeten."


Informeel in gesprek met vakgenoten en Jan Linders
Samen met vakgenoten ga je op praktijkbezoek naar de Jan Linders in Venray waardoor je alles leert over de structuur en werkwijze van de formule. Je legt interessante contacten en er is volop ruimte voor interactie en persoonlijke vragen. Zo kun je als fabrikant de samenwerking met Jan Linders bevorderen en daardoor jouw rendement verder ontwikkelen. Je hoort van het management van Jan Linders o.a. hun rol in de markt en je krijgt inzicht in hun filosofie en strategie. Bovendien leer je wat er van jou als fabrikant of leverancier wordt verwacht om partner-in-business te worden, te blijven en om samen te groeien.

Bierschap Jan Linders   Sparren op de winkelvloer   Broodafdeling Jan Linders   In teamverband aan de slag

Hoe vaak krijg je nu de kans om uit eerste hand insights te krijgen?
Welke plannen heeft de formule voor de komende jaren? En hoe kun je daar als fabrikant/leverancier succesvol aan bij dragen, zodat het je zelf ook meer oplevert? In een informele, kleinschalige setting, met volop ruimte voor vragen, krijg jij deze informatie en meer direct van de bron. Meld je daarom vandaag nog aan voor de FormuleFocus Jan Linders op vrijdag 6 december a.s. en pak die kans! 

>> Aanmelden <<

Voor wie?
De FormuleFocus is een initiatief voor alle fabrikanten/leveranciers in food die nieuwsgierig zijn naar de visie van Jan Linders, die behoefte hebben aan duidelijke informatie voor een succesvolle introductie en die op de hoogte willen blijven van kansen binnen Jan Linders, zoals:

  • jr. en sr. productmanagers
  • jr. en sr. (trade)marketeers
  • jr. en sr. account-/salesmanagers
  • directieleden
  • en iedereen die het waardevol vindt om zich te verdiepen in de wereld van Jan Linders.

Alle plussen op een rij:
+ nieuwe inzichten in de praktische doorvertaling van retailmarketing naar de winkelvloer
+ laagdrempelig info van binnenuit én uit eerste hand
+ combinatie van presentatie en winkelbezoek
+ toelichting op formulepositionering 
+ ontdekken van nieuwe samenwerkingsgebieden

In gesprek met Chantal de Rijk   Keuken van Jan Linders   Actief aan de slag in de bus   Jan Linders supermarkt

Al 20 jaar delen we relevante retailinzichten
Focusplaza begrijpt al 20 jaar de uitdagingen die fabrikanten/leveranciers en retailers hebben. Wij hebben het antwoord en de oplossing voor je. We voorzien je van de nieuwste retailinzichten uit binnen- en buitenland. Vanuit sprekers én aan de hand van praktische bezoeken op de winkelvloer. Omdat we erin geloven dat zien en persoonlijk ervaren impact heeft. Zodat jij de creativiteit en inzichten van anderen kan gebruiken om zelf te ontwikkelen en je business te laten groeien.

Aanmelden
De FormuleFocus vindt plaats in Brasserie De Mouthoeve in Boekel. De investering bedraagt 595 euro excl. btw per persoon (Focusplaza-leden ontvangen een ledenvoordeel van 10% op de deelnameprijs). Dit is inclusief lunch, drankjes, afsluitende borrel, gebruik interactieve systeem en transfer naar de te bezoeken vestiging. In verband met de winkelbezoeken en de beoogde interactie is er voor de FormuleFocus een beperkt aantal plaatsen beschikbaar (maximaal twee personen per bedrijf). De inschrijving vindt plaats op volgorde van binnenkomst.

>>> Meld je aan voor deze Formule Focus <<<


Meer informatie? Neem dan even contact met mij op:

Marleen-contact

 

Marleen Jansen

Project Manager 
marleen@focusplaza.nl

 

mailto:marleen@focusplaza.nl
0315-346144

 

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineVan Poortvliet