English

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.
U bent hier:  »   »   »  FormuleFocus EMTÉ

FormuleFocus EMTÉ Supermarkten: groeien door te delen

Verbeter je prestaties met de FormuleFocus. Kennis van de formule en betrouwbaarheid blijken keer op keer belangrijke eigenschappen voor succesvolle samenwerking. Je herkent dit ongetwijfeld, omdat een goede winkelperformance altijd begint bij elkaar kennen en begrijpen. Met behulp van interactieve apps kijken we buiten de kaders van onze eigen categorie. Op dinsdag 15 november 2016 bood Focusplaza samen met het managementteam van EMTÉ de unieke mogelijkheid om met elkaar in gesprek te gaan.

Op 15 november 2016 jl. gingen de deelnemers in gesprek met...

Johan-van-Heerebeek     Kees_Kiestra     58764B5D-D1AA-426F-97CB-BB4522F34F95
Johan van Heerebeek
Commercieel Directeur
Kees Kiestra
Operationeel Directeur
Onno de Groot
Hoofd Formulemanagement


Tijdens de FormuleFocus EMTÉ gingen theorie en praktijk naadloos in elkaar over. Aansluitend op de klassieke leveranciersdagen hoorde je niet alleen nog eens gedetailleerd waar EMTÉ voor staat, maar kreeg je bovendien de gelegenheid om samen met het management van de formule een praktijkbezoek te brengen aan een vestiging, waarbij je kon discussiëren over het belang en de meerwaarde van je categorie voor de formule. Deze interactieve dag stond dan ook volledig in het teken van wederzijds belang. Je hoorde van collega’s hoe zij invulling geven aan de samenwerking met retail op het gebied van trade marketing, shoppermarketing en categorymanagement. 

Keuken   AGF   Logo_EMTE   Noten

Met meer dan 130 supermarkten is het bijna niet voor te stellen dat EMTÉ ooit ontstaan is uit één enkele winkel: de slagerij die Mechie Trommelen samen met zijn vrouw opende in Waalwijk. Deze bleek zo’n succes, dat in 1965 de opening van de eerste supermarkt volgde. Nu, ruim 50 jaar later, is EMTÉ gestart met de nieuwe generatie supermarkten: EMTÉ 3.0. De huisstijl is gemoderniseerd en de winkelinrichting is aangepast om het winkelplezier te vergroten. In de nieuwe supermarkten staan beleving en inspiratie rondom goed en lekker eten voorop. Versbereide maaltijden, sales, vruchtenyoghurt, pizza’s en gebrande noten, EMTÉ spurt met een centrale keuken vooruit op het gebied van blurring. ‘De lekkerste supermarkt van Nederland’, zo luidt de positionering van de Sligro-formule. Een supermarkt met de kwaliteit van de speciaalzaak met prijzen van een supermarkt. Wat zijn de (andere) toekomstplannen van EMTÉ? En wat betekent de nieuwe stratgeie voor jou als fabrikant? Dat hoorde je op 15 november bij de FormuleFocus.  

Klik hier om de foto's van deze dag te bekijken.

FormuleFocus is niet alleen retailmarketing beter leren kennen, want vanwege de veranderende marktomstandigheden voegen we een extra dimensie toe. Met behulp van interactieve apps kijken we buiten de kaders van onze eigen categorie. We beoordelen hoe EMTÉ Supermarkten zich op basis van de formuleuitgangspunten nog meer kan onderscheiden en het rendement verhogen. 

Niets missen?

Meld je aan voor onze nieuwsbrief. Je blijft dan op de hoogte van ons laatste nieuws per e-mail.

Wil je ons volgen?

Kijk dan ook eens op onze LinkedIn, Twitter en Facebook pagina’s.

Contact informatie

Hoofdvestiging
Zeddamseweg 11a
7075 EA Etten

Postadres
Postbus 324
7000 AH Etten

Tel. +31 (0)315 34 61 44
Fax. +31 (0)315 34 63 72
E-mail info@focusplaza.nl

K.v.K. nr. 09103110
BTW nr. NL 8073.75.408.B01
Bank NL49RABO 0116 3349 59

Vrienden van

StorteboomMix OnlineVan Poortvliet