
Leer van retailers zélf hoe jij je optimaal kunt voorbereiden en je business kunt laten groeien. Wat zijn de do’s & don’ts? Je hoort het tijdens de Focusplaza Summer School – speciaal voor toeleveranciers in vers, kw en private label - op 3, 4 en 5 juli a.s.
Hoe kom jij straks goed beslagen ten ijs? Door maximaal zicht te krijgen op actuele uitdagingen, doelstellingen en inkoopprocessen van retailers. En wat zij voor jou kunnen betekenen. Omdat je de verschillende formules én hun argumenten waaróm ze actuele keuzes maken beter gaat begrijpen. Daarmee kan jij je voordeel doen zodat ook jíj vervolgens beter begrepen wordt!
Laat je inspireren door: o.a. Fred Bosch (CEO Coop), Klaas de Boer (unitmanager vers bij Jumbo), Pascal Camps (Eigenaar Camps Food), Bert van der Does (hoofd category management Boon), Alexander Arbouw (senior category manager Alpro Nederland), Wouter Hummel (formulemanager Dekamarkt), Tijn Leussink (multi-franchiser Jumbo/Leussink Retail Groep) en vele anderen.
Naast het verkrijgen van actuele insights, zoom je met vakgenoten op interactieve wijze in op de praktijk. Daarnaast ga je samen op winkelbezoek (inclusief formuletoelichting), is er mogelijkheid voor een speeddate én biedt het programma de mogelijkheid om informeel met retailers én andere leveranciers te klankborden over actuele ontwikkelingen. Zodat je ook hun creativiteit en vindingrijkheid kan gebruiken voor de ontwikkeling van je eigen plannen.
VOOR WIE?
Merkartikel-, vers- en huismerkfabrikanten/leveranciers die zicht willen krijgen op actuele uitdagingen, keuzes en argumenten van de winkelformules, ontwikkelingen in assortimenten, hoe inkoopprocessen ontwikkelen en welke criteria belangrijker gaan worden. En waarom. Maar ook 'best practices' en verfrissende andere inzichten vanuit collega fabrikanten en leveranciers passeren de revue. Ga in gesprek en creëer er een voorsprong mee.
Primair is het programma bedoeld voor sales managers, (key- en national) accountmanagers, trade marketing managers, category development managers en andere commerciële managers vanuit fabrikanten of leveranciers. Zowel voor onervarener vakgenoten in de branche, als ook voor ervarener collega’s, biedt het programma ruim voldoende learnings en actuele ontwikkelingen. Daarnaast is het waardevol voor collega’s vanuit fieldmanagement, of verkoopbinnendienst, die met deze inzichten hun commerciële collega’s van de buitendienst beter zullen kunnen ondersteunen.
![]() |
|
Marleen JansenProject Manager |
|