Het zijn uitdagende tijden voor de productverpakkingen; De bezorgmarkt groeit, de regels rondom duurzaamheid en consumenten informatie worden continu aangescherpt en er ontstaan allerlei nieuwe product- en maaltijdconcepten die vragen om verpakkingsinnovatie. Hoe kun je je als fabrikant of retailer onderscheiden met verpakkingen zodat je de identiteit van je product/merk versterkt? Én daarbij duurzaamheid en efficiëntie niet uit het oog verliest? Dat is de rode draad tijdens meerFocus Rethink Packaging op 14 oktober a.s.!

Aanmelden

Programma

Onder leiding van dagvoorzitter Fons Blomhert en verpakkingsexpert Ariane van Mancius, drijvende kracht achter Now New Next’s trendonderzoek, laten we ons onderdompelen in de verpakkingswereld. Ariane is gespecialiseerd in het maken van trendstudies, food- en verpakkingsinnovatie, productontwikkeling en branding. Een mooi voorbeeld van zo’n verpakkingsinnovatie is de Hot & Cold Verpakking die zij samen met Naber Plastics voor Albert-Heijn heeft ontwikkeld. Van Mancius deelt in haar trendpresentatie meer over de rol van verpakking richting de toekomst. Ze laat ons ook duurzaamheid van verpakkingen zien vanuit diverse invalshoeken, waar je als merk je voordeel uit kunt halen. Aansluitend duiken we in een praktische casus om de opgedane kennis direct toepasbaar te maken op onze eigen business. We sluiten af met een lunch.

Voor wie?

Productontwikkelaars, marketeers, inkopers productmanages, formulemanagers, categorymanagers, salesmanagers, accountmanagers en iedereen die in zijn of haar werk in aanraking komt met (product)verpakkingen.

Praktische informatie

Datum: 14 oktober
Tijd: 09.30 tot 13.00 uur
Locatie:
Now New Next (Herenstraat 1, 3621 AP, Breukelen)
Vorm: interactieve workshop op locatie met diverse gastsprekers inclusief lunch
Deelname: 1 ticket voor een kennissessie vanuit meerFocus of 1 Focuscredit
of losse deelname à 395 euro* (excl. btw) p.p.
* Focusplaza-leden profiteren van een ledenvoordeel van 10%. 

Aanmelden

Al 20 jaar bewezen succes

Focusplaza begrijpt al meer dan 20 jaar de uitdagingen die fabrikanten/leveranciers en retailers hebben. We voorzien je van de nieuwste retailinzichten uit binnen- en buitenland. Vanuit sprekers én aan de hand van praktische bezoeken op de winkelvloer. Omdat we erin geloven dat zien en persoonlijk ervaren impact heeft. Zodat jij de creativiteit en inzichten van anderen kan gebruiken om jezelf te ontwikkelen en je business te laten groeien.

Meer weten over deze meerFocus workshop?

Fons vertelt je er graag meer over!
Fons
Business Developer