8 jul 2020
min. leestijd

Focusplaza Summer School: Een uniek initiatief waarbij retailers de dialoog aan gaan met fabrikanten en leveranciers

Met medewerking van diverse retailers en experts (o.a. Jumbo, Superunie, Coop, Albert Heijn, etc.) wissel je kennis uit over de do’s en don’ts in samenwerking met retail. Tevens leer je van inkopers en category managers meer over de dynamiek omtrent retailmarketing. Zo ga je de verschillende formules en hun argumenten achter actuele keuzes beter begrijpen en kun je samen de business verder laten groeien.

De Summer School is er voor zowel nieuwe collega’s in de branche als de ervaren vakgenoten: sales managers, (key- en national) accountmanagers, trade marketing managers, category development managers en andere commerciële managers vanuit fabrikanten of leveranciers, die zicht willen krijgen op actuele uitdagingen, keuzes en argumenten van de winkelformules, ontwikkelingen in assortimenten, hoe inkoopprocessen ontwikkelen en welke criteria belangrijker gaan worden. En waarom. Maar ook ‘best practices’ en verfrissende andere inzichten vanuit collega fabrikanten en leveranciers passeren de revue.

Het aantal mogelijke deelnemers is bewust beperkt (let op: maximaal 16 deelnemers), omdat wij het belangrijk vinden dat jij deze dagen informeel en interactief met anderen inzoomt op de learnings.

We starten woensdag 2 september vanaf 17.00 uur met een gezamenlijke kick-off onder het genot van een heerlijk diner en vrijdag 4 september sluiten we om 16.30 uur af met een borrel.

Meer berichten