13 september 2022

Trema Foodnetwerk

Als je als (wendbare) organisatie succesvol wil zijn én blijven, is klantgedreven waarde—creatie essentieel. Die waarde zit niet zozeer in technologie, het product of de dienst, maar vooral in de ervaring van de klant/gebruiker. Die ervaart waarde door het gebruik van producten en diensten om zijn doelen te realiseren. Waardecreatie is daarom steeds meer co—productie tussen aanbieder en klant. Dit heeft impact op de rol van marketing: van klanten zoeken voor je product naar oplossingen ontwikkelen met je klanten. Hoe maak je de transitie van product supplier naar solution provider? Tijdens deze workshop krijg je handvatten aangereikt om middels design thinking co—creatie toe te passen.

‘s Middags ga je samenwerken met andere Trema—leden om oplossingen voor de (marketing)vraagstukken van diverse betekenisvolle organisaties te co—creëren. Na de pitches van deze bedrijven waarin zij zichzelf voorstellen en hun vraagstuk met jullie delen, gaan jullie in groepen aan de hand van verschillende werkvormen aan de slag. Uiteraard kun je de output ook als inspiratie voor je eigen organisatie gebruiken!