Hoe de Metaverse de wereld zal veranderen…

meerFocus: Metaverse | 8 november

De samensmelting van de fysieke en digitale wereld is steeds duidelijker. Veel merken doen al hun voordeel met deze strategie om de jongere generatie consumenten beter aan te spreken.

Maar welke kansen zijn er in de Metaverse? De metaverse lijkt nog een ver-van-bed-show. En misschien zie je nu nog wel helemaal geen aanknopingspunten. Tijd om daar verandering in te brengen! Want heel veel merken doen al hun voordeel om de nieuwste generatie beter aan te spreken. Er liggen zoveel kansen in de virtuele wereld, maar het is nog ongrijpbaar.

De hoogste tijd om het concreet en toepasbaar te maken. Daarom organiseerden we op 8 november een ontbijt-/ochtendsessie over de Metaverse waarbij Randall van Poelvoorde van The Meta Company de deelnemers enkele voorbeelden deelde.

Terugblik

Foto terugblik

Sprekers

Randall van Poelvoorde, Co-Founder The Meta Company
Na een aantal jaren ervaring op doen met disruptive business modellen bij Autotrack en Independer.nl is Randall inmiddels internationaal key-note speaker en Co-Founder van onder andere The Meta Company en RobotXperience. The Meta Company is het eerste full service Metaverse adviesbureau van Nederland. Randall en zijn team begeleiden organisaties naar de Metaverse. Zij activeren en inspireren, helpen bij de strategie en bij het ontwikkelen en realiseren van Metaverse concepten.

 

Fons Blomhert, dagvoorzitter
Vanuit zijn rol als dagvoorzitter en presentator gaat Fons regelmatig op pad in binnen- en buitenland om samen met Focusplaza-leden te onderzoeken wat er speelt in food, retail en DIY. Daarnaast neemt hij, als host van o.a. de ‘Zicht op Retail’ en de ‘Future Food’ podcastkanalen een exclusieve kijk in de keuken bij de meest uiteenlopende en innovatieve spelers en disruptors in de markt. Zo vormt hij een breed en onafhankelijk perspectief en hij neemt je graag mee in deze snel veranderende wereld.

Vragen?

Marleen heeft een antwoord op al je vragen over meerFocus!

Marleen
Projectmanager Marketing en Communicatie